Lördagkväll!

Sitter och poppar Lady Gaga - Bad Romance på datorn. Det blir utgång ikväll, ska hem till T och hennes kille på förfest. Blir nog utgång sen.

Sitter och äter en mycket smarrig pastasallad, behöver ju få i sig lite kolhydrater om man ska orka dansa sen ;)

Jag hade gnochi med ost, bacon, fetaost, avokado, cashewnötter, coctailtomater, kruksallad och gurka i. Blev riktigt gott! :)

Jag och Emma var ute och red idag i ca 1½ timme. Riktigt skönt att rida när det är ljust och man kan susa fram i galopp längs de mjuka grusvägarna. Vi tänkte prova en ny väg idag som vi spanat in ett tag men då vi var tvungen att passera över en  gårdsplan så vände vi. Tänkte vi skulle ringa och fråga markägaren om man får rida där, annars får man väl skäll av någon arg bonde sen ;)

Nu är det bäst att jag sätter fart så jag inte kommer alltför sent till festen... Jag brukar vara ganska bra på det :)

Ha en trevlig kväll! 


Här en en bild som jag tror att jag inte har visat er från mitt och Emmas moviestartema.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0