Ny bilbild!

Gött med fredag! Ska bli skönt att få sova ut lite då jag gått och lagt mig på tok för sent på kvällarna. Måste bli bättring på det!

Ikväll står det bl a ridning på schemat och tvätta kläder.

Imorgon ska jag på en plåtning, ska bli skoj! :D

En kompis har födelsedagsfest imorgon kväll, så jag hoppas att jag hinner ner på stan efter plåtningen och inhandla en present! Får se om det blir utgång eller ej. Jag känner mig mest sugen på att vara hemma men det hinner säkert ändra sig till imorgon. Är förkyld och täppt i näsan nu så jag hoppas jag inte blir sämre tills imorgon.

Här har ni en ny bild från min och Andreas plåtning.


Foto: Andreas Reichenberg www.rstudios.se
Makeup: Vicky Le

Kommentarer
Postat av: Adde

Superfin bild!

2009-11-13 @ 23:16:45
Postat av: Lindapauline

sv; tack!

Jäkligt läcker bild :D

2009-11-14 @ 09:54:03
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0