Mer shoppning!

Jag har länge tänkt att jag ska åka och köpa mig ett par nya ridskor och igår så fick jag ett mail från Hööks att de hade 20% nu på valfri vara. Perfekt! Så jag åkte till Hökks och köpte mig ett par nya skor och ett tjockare scahbrak med 30% rabatt till Izze.



Schabraket (att ha under sadeln)


Svarta ridskor med stålhätta.

Efter shoppingen åkte jag till stallet och red ut en sväng på Izze. Mkt härligt i det fina vädret. Har varit nästan lite väl vramt idag, men klaga gör jag inte ;)

Typiskt nog har min AC i bilen pajat! Så nu håller jag tummarna att jag bara behöver fylla på gasen för någon tusen lapp och inte behöva byta hela systemet så kan gå på 10 000 kr. Är så fallet får jag helt enkelt klara mig utan AC.

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0