Lååång dag!

Upp i ottan imorse för att göra mig i ordning inför videoinspelningen. Samling 07.30 på Elit Stadshotell i Karlstad och sedan inspelning hela dagen och kvällen på Harrys.

Artisten som musikvideon görs för är Neo. Han var med i melodifestivalen i år med låten Human Frontier:



Det var en hel del fotografer och filmare där under hela dagen som fotade och filmade BTS-bilder och gjorde intervjuer. Poplifemagazine var med och producerade videon tillsammans med produktionsbolaget Merlin.

Här är lite bilder från idag som jag tog med mobilen, jag lägger upp fler imorgon som jag tog med min kamera.




Några grabbar jag stod med i baren och på dansgolvet med på några tagningar.


Neo framför kameran


Några av statisterna


The poledancers


Ljuscheck


Neo och Poplifemagazines chefsredaktör


Hårstylist, makeupartist, Neo och Poplifes chefsredaktör.


Jag

Fler bilder kommer som sagt imorgon.

Nu ska jag hem till K med Viktoria och Frida.

Ha en trevlig lördagkväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0