På skroten!

Igår åkte jag till Töcksfors för en plåtning på en gammal bilskrot. Riktigt coola miljöer och trevliga människor. Det var jag, två fotografer och en modell till. Nu håller jag tummarna för att bilderna blev bra.

Jag tog ett par BTS med mobilen:



Idag när jag var på vägen hem och körde i 100 km/timmen på en väg långt ute på vischan mer än 10 mil hemifrån, fick jag punktering på bilen.

Det började låta lite, sen smällde det bara till och det lät som hela bilen höll på att slå sönder. Jag fick stanna i en pakeringsficka och kliva ur för att kolla vad som hänt med bilen. Jag trodde motorn hade skurit ihop eller något annat riktigt allvarligt.

Det var en lättnad när jag såg att det var däcket som var trasigt! Däck har jag ju bytt en annan gång då jag fick punktering så det var bara att ta fram domkraften och fälgkorset och byta till reservdäcket.

Måste säga att jag kände mig riktigt nöjd med mig själv när jag var klar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0