Fotoprylar!

Idag har jag beställt lite julklappar till mig själv på nätet från Kamda.se. Mamma och pappa undrade vad jag önskade mig i julklapp och jag sa fotogrejer, så vi bestämde att jag beställer och de betalar :)
 
Jag beställde:
Stativ 1.9 m
Vitt paraply 85 cm
Silver/svart paraply 85 cm
Paraply/blixtfäste för extern blixt
 
Allt detta från Kamda.se som har mycket bra priser på fotoprylar. De har också fri frakt vid beställningar över 700 kr samt mycket snabb leveranstid. Det är tredje gången som jag köper fotoprylar från dem och det har alltid gått mkt snabbt och smidigt samt att grejerna har varit bra.
 
Nu är jag supersugen på att testa dessa grejer :)
 
Är detta kit bra planerar jag att köpa ett till samt en till extern blixt då jag helst vill ha två blixtar när jag fotograferar porträtt inomhus.
 
Nu ska jag dra iväg och rida på min kuse :)
Foto: Jag
Häst: Izze
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0