Träningsschema v 48!

Så här såg förra veckans träning ut. Planen var att rida på måndagen men jag fick körförbud på bilen efter besiktningen så det blev bara lite fix med herrn då det blev sent innan jag kom till stallet.
 
Måndag: Vila, borstade bara. 
Tisdag: Vila.
Onsdag: Dressyr i ridhuset.
Torsdag: Tömkörning i ridhuset.
Fredag: Uteritt i skritt o lite trav samt avslutade med trav och galopp i ridhuset.
Lördag: Hoppträning för Stefan Spak.
Söndag: Uteritt mest skritt + lite trav o galopp.
 
Foto: Emma Bertilsson
Ekipage: Jag och Izze -10?
 
 
Idag fick herrn vila. Vi gick några varv i ridhuset och gick över några bommar som låg kvar efter ridlekiset. Jag kände att det vore gött för honom att röra lite på sig på plant underlag då det är så knövligt i hagarna nu sedan det frusit.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sv: Tack så mycket!

2012-12-04 @ 15:11:20
URL: http://goldenphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0