Ridhusrace!

Idag blev det dressyr i paddocken med Izze. Herrn kändes mycket fin redan från start. Det blev ett ganska lugnt pass idag, då underlaget var växlande fruset/halvmjukt samt att han jobbade på så mjukt och fint. Jag gav mig när jag fått igenom de övningar jag ville på ett bra sätt :)

Jag gav honom massage idag innan jag red, och det tyckte han var mysigt och blev väldigt lugn och avslappnad.

Jag fotade även Pokhé i ridhuset i lördags då vi släppte honom lös. Lite busig var han allt! :D

Lite svårt att få bra bilder i ett ridhus bara då man får ställa kameran på ett väldigt högt iso.

Här är några av bilderna:



Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Kristin - Photography

Och så hade den blåa ögon, lovely.. tack gumman :)

2012-03-05 @ 22:45:11
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0