Härligt härligt!

Just nu mår jag riktigt gött! Jag har precis varit ute och joggat 3,5 km. Det blev ett lugnt tempo på 9,04 km/h i genomsnittlig rörelsehastighet.
När jag sprungit klart kände jag att jag hade ett grymt tryck i benen. Det kändes som att de flög fram av sig själva när jag promenerade hem från spåret, grym känsla :)
Väl hemma blev det situps och armhävningar. Nu jädrar ska jag bli lite fittare igen. Mitt mål är att försöka springa en dag i veckan, plus att jag som vanligt rider hästen mellan 4-6 dagar i veckan.
Idag hade jag med mig min gamla mp3-spelare som jag inte lyssnat på sen flera år. Riktigt sköna springlåtar på den som jag inte hört på länge. Den hade jag nog senast när jag tränade under utbildningen på universitetet skulle jag tro.
Jag får sådan energi när jag har tränat så då känns allt så mycket bättre.
Efter jobbet idag var jag och Viktoria på stan för att kolla lite på en speciell outfit till fototräffen jag ska på i slutet av maj.
Tyvärr hade jag helt glömt bort att stan stängde kl 18, så det fick bli en fika på stan på ett utecafé i solen istället. Inte helt fel det heller :)
Latte och hallonpaj
Härliga vårsol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0