Plåtning!

Idag efter jobbet drog jag direkt på plåtning med Christer. Tanken var att köra lite fashionbilder med en tyllkjol mm. Jag kände mig en aning ringrostig och fick inte till minspel och poser som jag ville. Jag tror inte att det var världens bästa idé att köra en plåtning efter en arbetsdag i slutet av veckan. Jag kände att jag hade svårt att hålla energin som behövs för att göra bra bilder.
 
Men men man lär sig av sina misstag och jag tror ändå vi fick någon ok bild. Oftast är man som mest kritisk första gången man kollar igenom bilderna och sedan väntar man någon dag och så tycker man att de är helt ok :)
 
Det ska iallfall bli kul att se bilderna igen sen i lugn och ro. 
 
Här är en bild från i somras när jag och Christer plåtade sist ihop:
 
Foto: Christer Persson
Modell/makeup/styling: Jag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0