Dagens hoppning!

Idag hoppade jag och Izze en bana på 90 cm. Dålig ridning av ryttaren gav stopp på två hinder men jag känner mig nöjd ändå.
Han gjorde några fina språng och jag väljer att fokusera på dem. Jag känner också att jag gjorde rätt som utmanade oss själva lite och hoppade 10 cm högre än sist. 80 hoppar han mycket stabilt nu och flera träningar har vi hoppat bana på 90 och även högre hinder och det har känts bra. Det kan ju inte gå superbra varje gång :)
Nu sitter jag och ska försöka fixa med filmen som pappa filmade och filmen från hjälmkameran som jag hade på hjälmen. Så har ni tur får jag ordning på filmen och kan lägga upp den här. Ett lite annorlunda perspektiv när den sitter på hjälmen :)
Mamma och pappa hade med sig smörgåstårta när de kom för att titta på oss idag. Mycket gott var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0