Härliga helg!

I helgen har jag hunnit med en hel del. Igår plåtade jag med Tobias, red ut på Izze tillsammans med Emma och hennes häst Pondus, grillade hos morsan och farsan, festade på en båt med Ella mfl och var ute en sväng på Harrys. Full fart men mycket trevligt!
 
Idag har jag och Ella slöat framför tv:n, ätit god mat, åkt båt, promenerat med hennes vovve, lekt med min systerdotter, hälsat på syrran och ätit hemmagjorda hamburgare samt varit en sväng hos mamma och pappa.
 
Här är en bild från Tobias plåtning igår:
Foto: Tobias Veser
Modell: Jag
 

Kommentarer
Postat av: Madelene Englund

Låter som en fullspäckad helg:D

Härlig bild:D

2013-05-13 @ 09:11:36
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0