Djurfysioterapeuten!

Igår var djurfysioterapeuten hos oss igen och izze fick en behandling. Han var bättre i nacken och bäckenet var rakt. Dock satt det lite i bogen men han trodde det var träningsvärk från hoppningen i torsdags då det inte satt så hårt. Han hade även en spänning i ryggen som förmodligen berodde på att jag provat en ny dressyrsadel som hade för smal kanal. När han läsgjorde den spänningen så frustade Izze rejält och det var precis som han sa "äntligen, tack så mkt!" :)
Kul att han blir bättre och bättre. Lars tyckte även att Izze var mer harmonisk nu och jag kan inte mer än att jag håller med. Han är mkt lugnare och stressar inte upp sig lika lätt nu. 
 
Igår blev jag tillfrågad om jag ville vara med på en uppvisning i WE i vårt ridhus idag när det är Öppet hus. Vi har inte tränat på ett par veckor nu men det ska väl gå bra :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0