BTS från idag!

Här kommer lite behind-the-scenes bilder från fototräffen idag!


Muan Tina fixar modellen M´s hår


Killmodellen Björn fixar sin outfit


Vicky och Björn har fotat och kollar på bilderna i kameran


De verkar nöjda med resultatet! :)


Christer fotar med M.

Visar fler BTS-bilder längre fram då jag fått de andra bilderna jag tog med Christers gamla kamera som han var snäll och lånade ut till mig. De bilder ni fick se nu är tagna med Nikon D40 som jag fick låna av snälla Emma. Tyvärr så var det ingen autofokus i kameran elle på objektivet som jag lånade så de blev inte så skarpa som jag hade velat. Jag hoppas på att de andra bildena jag tog med Christers kamera blev skarpar då det var outofokus på den.

Vi hade en supertrevlig dag tillsammans och hoppas att det blev en hel del lyckade bilder! Många trevliga människor var det. Dagen avsluatdes med att vi gick och åt en mycket god vedungsbakad pizza!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: vexy

åh va kul med fototräff.

Jag peppar redan inför den stora fototräffen i hallstahammar i maj, grymt kul.

2009-12-07 @ 17:03:22
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: Vicky

Wieee....can i have the pics of me and Björn? plz plz send me x)

2009-12-10 @ 08:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0