Dagens fototräff!

Idag har jag varit på en fototräff. Vi var i Stadshotellets lokaler och fotade i gamla fina miljöer. Vi var fyra modeller, tre fotografer och två makeupartister. Jag fotade ihop med alla tre fotograferna. Den ena av dem var det första gången jag fotade med. Kul att fota med en ny fotograf! han verkade riktigt duktig! 
Det blev ett gäng bra bilder, som det såg ut i kameran, men de brukar alltid se helt annorlunda ut när man får se dem i stort format i datorn. Kommer eventuellt få se bilderna redan ikväll! Spännande!

Jag tog lite BTS (Behind-the-scenes) bilder som jag tänkte lägga upp senare ev.

Här har ni iaf en superdålig mobilbild  från förut idag utanför hotellet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0