Nästintill snöstorm!

Här snöar det och viner snö för fullt! Man ska inte klaga på att julen inte är vit iaf! :D Men inte riktigt lika kul att ge sig ut med bilen i detta väder. Ska hem till E ikväll på förfest så blir det ev utgång i min gamla hemstad. Kan ju vara lite kul att träffa lite folk man inte har träffat på länge.

Visar er en bild på kvällens outfit senare! Inte helt nöjd men hittade inget bra på stan häromdagen heller så jag får hålla till godo med det jag fick med mig hem hit.

Här är några bilder till på Izze från i söndags.




Foto: Emma Bertilsson

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Härliga bilder. Vilken sötnos!

2009-12-27 @ 00:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0