Shopping på stan!

Kom just hem från jobbet och tänkte ta mig en sväng ner på stan och trängas lite med alla andra "sista-minuten-shoppare". Jag tänkte dock inte köpa julklappar utan något att ha på mig på juldagen och nyårsafton. Får se om det finns något fint kvar eller om det är rensat. Det kan ju hända att det slinker ner en och annan julklapp till iofs för jag älskar att ge bort saker och göra folk glada! :)

Här är en till bild på Izze från i söndags. Jag gillar att det ryker ur hans näsborrar och snön på mulen! :)


Foto: Emma Bertilsson

Jag återkommer senare hur det gick med shoppandet!

Ha en trevlig eftermidddag!


Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R - jag och kameran

Sv: Åh tack! Men jo, det känner jag med, och då bleks ju det automatiskt, haha :)

2009-12-22 @ 20:34:14
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0