Det snöar!

Det blev en ridtur ut i mörkret idag. Det snöade och blåste en del så mitt busdjur var riktigt på g! Fick skritta av trollet på ridbanan för att han skulle lugna sig lite. Han hade en hel del överskottenergi som han bara var tvungen att få ut så att skritta lugnt på hemvägen, det gick minsann inte ;)

Nu har jag precis ätit en väldigt god kvällsmat. Det blev timjankryddad fläskkotlett med pommes och bearnaisesås. Mums!

Nu ska jag ner i tvättstugan och ta hand om min tvätt. Det blev hela 8 st, och jag som tycker att jag aldrig har några kläder att ha på mig ;)

Sen blir det att slöa framför tv:n. Jag har tänt en massa ljus runt om i hela lägenheten och det är riktig mysstämning här. 

Här får ni lite bilder inspirerade av snö och kyla! 






Foto: Emma Bertilsson
 


Kommentarer
Postat av: E

Så fantastiska bilder !:o

2009-11-14 @ 18:54:58
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Postat av: emelie och ida

sv: Tack så mycket :)



Måste säga att de här bilderna var extremt häftiga! Vi gillar dem skarpt!

2009-11-16 @ 17:22:17
URL: http://forgottenfairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0