Hagas Izz!

Jag fick en kommentar av någon som ville veta mer om min pålle :)

Han heter: Hagas Izz, kallas Izze.

Ras: Varmblod

Ålder: 21 år

E: Quick Pay (USA) (halvbror med Victory Tilly)
U: Sweet Yankie (SWE) (vann stochampionatet 1974)
UE: Nagasaki (FR)

Hur länge har han varit min: i snart 3 år, men jag har ridit på honom i 8 år. Jag fick honom av hans förra ägare som inte längre hade tid med honom. Tack A! :D

Gillar att: få jobba, göra nya saker, allt då det händer något.

Vi har tränat/tävlat: hoppning, fälttävlan, distans, körning, tömmköring, dressyr, löshoppning, longering, löslongering, trav mm.

Gillar inte: när man tar honom på öronen eller pussar honom på mulen för länge ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0