Helg!

Idag blev det en ordentlig sovmorgon. Skönt att få sova till man vaknar men problemet är att nästan varje lördag får jag ont i huvudet för att jag sover för länge. Får försöka med att ställa klockan och gå upp efter 8 timmars sömn, mer behöver jag ju faktiskt inte.

Idag skiner solen! Gud vad skönt! Jag och Emma tänkte ta oss en ridtur. Det ska bli riktigt skönt attt få lite sol och motion samtidigt! :)

Nu fattas bara snö tycker jag! Det är så härligt att rida då, även på kvällen när det är mörkt då snön lyser upp hela lanskapet.

Vad ska ni göra idag?

Här en  en bild från i vintras när jag och Emma var ute och lekte lite med kameran :)


Kommentarer
Postat av: Konrad

Jag har syndat och sovit bort hela morgonen :(. Den här bilden ger mig lite nya idéer jag kan utföra nu i vinter, om det inte blir en alltför varm vinter det vill säga ;) Hoppas ni njöt av solen så länge den varade :)

2009-11-21 @ 16:28:34
URL: http://fotografkonrad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0