Mulen söndag!

Ingen sol som lyser idag, det regnar.  Men det kanske är lika bra det då jag behöver ta ett städryck här hemma. 

Nu snart ska jag i väg på en plåtning med Christer. Får se om jag ska sminka själv idag eller om han fått tag i någon makeupartist. Vi ska fota porträtt till hans skyltfönster.

Jag har sista tiden sett många som redan nu har satt upp julbelysningar och till och med redan julpyntat. Jag funderar på om jag också ska sätta upp en belysning på balkongräcket. Jag brukar ha som princip att jag inte gör det före 1 december men det är ju så mörkt och tråkigt just nu så det kanske skulle pigga upp lite i mörkret! :)

Har ni börjat julpynta ännu?

Här är ytterligare en bild från när jag och Emma var ute på en sjö förra vintern och lekte lite :)

 

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N

Jag plockade fram min snögubbe och tomte nyss. :P nästa helg åker adventsljusstakar och julstjärna + allt rött rött fram.

2009-11-22 @ 14:45:52
URL: http://gilraen.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0