Fotat loss i stallet!

Idag åkte jag och hämtade min mörkblåa säkerhetsväst från Hööks som jag specialbeställt.

Jag åkte till stallet och pysslade lite med Izze. Borstade lite, hade på arnikalinement på hans ben och lindade med Back on Track underläggen. Vi gick även en promenad och han fick beta lite gräs i sommarhagen.

Jag hade med mig kameran som jag fick låna av Emma och passade på att fota på lite olika saker i stallet.


Izze i hagen




Ett av lammen


Bobby pussar Chanell på rumpan


Izze i sommarhagen






Chanell

Alla bilderna är tagna av mig och får ej användas utan min tillåtelse! :)

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

Fina bilderna blev. :) Kommer du ihåg hur man fotade manuellt nu då? ;)

2010-04-24 @ 21:39:05
URL: http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0