Gårdagens hoppning!

Igår blev det hoppning av lite små plutthinder i paddocken. Första gången på hela vintern. Det tyckte både Izze och jag var riktigt kul och Izze blev riktigt pigg! :)

Viktoria och Jamsine var med och hoppade också och Viktoria tog lite kort när vi hoppade.

Då var det bara att träna vidare på min sits då tänkte jag efter att ha sett bilderna! :) Måste tänka på att sänka min hand och korta tyglarna när jag ska hoppa. Jag har väldigt lätt för att höja den när han blir het men det måste jag träna bort. Skitbra att se sig själv på bild och film med för den delen då man själv kan se vad man behöver träna på.

Izze var duktig och gick fint när vi värmde upp men sedan blev ha lite väl laddad. Laddade mot alla hinder på banan bara vi red i den riktningen, busdjur! :) Men det är kul att han tycker det är så kul!

Vi får helt enkelt hoppa lite oftare nu framöver så att det inte är lika highlife då vi väl ska hoppa.




Det gäller att hoppa med marginal ;)


Under avskrittningen

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

Vad roligt att ni kan dra igång med det igen. :)

2010-04-01 @ 15:52:55
URL: http://gilraen.blogg.se/
Postat av: simone

Jag tycker det är dags att du publicerar en bild på dig själv som påskkärring nu med texten "glad påsk" skrivet i pannan :D

2010-04-02 @ 15:24:30
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0