Härlig vårritt!

Idag red jag och Izze ut en sväng med Marre och Tingeling. En riktigt härlig vårtur blev det! Solen sken och man kände hur den värmde i ansiktet. När vi kom tillbaka red jag ca 15 min på ridbanan i skritt och trav och Izze kändes väldigt fin och avslappnad. Vi gjorde lite serpentiner, halter och ryggningar. Efter ridturen blev det som vanligt massage och stretching.

När jag åkte från stallet åkte Ellinor med mig till bussen som hon skulle ta från unniversitetet. Det var en stund kvar innan bussen skulle komma så jag köpte mig en glass. Årets första ute i det härliga vädret.

Nu blir det att hoppa i duschen och åka hem till Viktoria och kolla på film. Vi ska köpa lite snacks till så det ska bli mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0