Kodat hemsidor!

Idag har jag suttit och ändrat lite i koder för en hemsida och lagt in och ändrat text åt en kund till Christer. Kul att få lite repetition i html, man glömmer snabbt! Ska dit en sväng imorgon med.

Idag lunchade vi på Pasha på Norrstrand. De har en grym lunchbuffé! Jag har ätit där flera ggr nu och det har alltid varit supergod mat. Det rekomenderas varmt :)

Jag har fått mina bilder idag med från skyltfönsterjobbet jag gjorde åt Patrik. Jättekul!

Nu blir det att testa min redigeringsskills i Photoshop. De behövs inte redigeras alls mkt då bilderna är väldigt fina redan som de är. Jag är mycket nöjd! :)

Håll utkik! Jag lägger nog upp några ikväll redan om jag blir nöjd med min redigeringsinsats.

Har ni haft en bra dag?

Kram på er!



Foto: Christer Persson
Modell: Jag, nov -09
Makeup: Vicky Le

Kommentarer
Postat av: Casanova

lugn nu snygging =) så sexig borde man inte få vara :P

2010-04-10 @ 04:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0