Portfolio!

Idag har jag varit och fixat en portfolio hos Christer. Jag har många bilder utskrivna i A4-storlek på min skrivare men det blir en väldigt stor skillnad när han printar ut dem. Färgerna och allt blir så väldigt mkt bättre.

Här är några bilder på hur den ser ut.


Själva pärmen i svart tygliknande kvalité.


Bilder tagna av Christer Persson och Andreas Reichenberg.


Bilden är tagen av Emma Bertilsson, layouten är gjord av Christer Persson.


Bilden är tagen av Emma Bertilsson


Bilden är tagen av Andreas Reichenberg

Vad tycker ni, visst blev den fin?

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

Megabra, snygg och stilren ju! Du får visa mig den IRL någon dag så kanske jag själv betsäller av honom. ;)

2010-04-16 @ 19:01:29
URL: http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0