Städdag!

Nu var det verkligen på tiden att jag städade här hemma. Har gjort en massa andra saker förutom att städa sista tiden men nu så var jag tvyngen kände jag. Det är så jädra skönt att få det gjort och känslan av en helt nystädad lägenhet :)
´
Igår var Viktoria här och vi såg några avsnitt av Sex and the city säsong 6. Måste ju repetera lite här nu inför premiären av Sex and the city - the movie 2 :)



Någon av er som ska se filmen?

Nu ska jag åka förbi Hööks och köpa en ny säkerhetsväst som jag ska när jag rider. Min gamla är så stel och man blir så orölig i den så nu ska jag ha en som är lättare och som formar sig bättre efter kroppen.


Den här har jag tänkt mig i mörkblå. Hoppas den sitter bra bara.

Efter shoppingen blir det stallet och rida på Izze :)

Ha en bra dag!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

ska VERKLIGEN se filmen! :)

2010-04-20 @ 21:13:35
URL: http://jagskadansaineonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0