Stalldag!

Idag har jag varit i stallet hela dagen. Har mockat 11 boxar, fixat mat, vatten mm. Assisterade också när massören kom och skulle massera Ghadir.

När stallsysslorna var klara tog jag och Izze oss en ridtur till skogen. Det blev mest skritt och lite trav idag då jag vill ta det lite lugnt då han nyligen stukade foten. Izze var pigg som ett jehu så det var lite svårt att trava lugnt men emellan åt travade han jättefint och avslappnat på tygeln :)

Väl tillbaka i stallet gick vi i solrosen 3 varv i båda varven. Jag riktigt såg hur hans ryggmuskler jobbade :)

Nu blir det att hoppa in i duschen och göra mig iordning för ikväll. Det blir grillning hos Sebbe och sedan vidare på en fest.

Ha en trevlig valborgsmässoafton! :)


Doriz rullar sig i hagen. Pondus och Alice i bakgrunden.


En bild jag tog här om dagen i morsans o farsans trädgård.

Kommentarer
Postat av: zita

Jättesnygg header ! ha så kul :)

2010-04-30 @ 19:01:26
URL: http://zoul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0