V.I.P-kväll i city!

Ikväll var det extra öppet nere på stan och det var en massa uppträdanden mm. Bland annat en modeshow som vi tyvärr missade :(

Många butiker hade en massa erbjudanden, de bjöd på smooties från Brämhults, glass, godis och en massa annat.

Jag och Emma åkte ner på stan för att kolla lite. Jag shoppade ett par saker och såg en massa fint som jag vill köpa.

Vi gick förbi Minomin där Linda Blom (Lily) jobbar och pratade lite med henne. Jag har inte träffat henne irl förut men hon var precis lika trevlig i verkligeheten som i sin blogg. Hon verkar vara en supergo tjej :)

Dessa saker köpte jag:


Örhängen från Gina Tricot


Zebralinne också från Gina. Köpte en storlek större än vanligt då jag gillar när det är lite oversize.

Ha en trevlig kväll!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

snyggt linne!

2010-04-30 @ 09:00:18
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0