Vill klippa mig!

Det var en bra tag sedan jag klippte mitt hår senast och det märks verkligen på mitt hår. Det går inte att göra någon vettig frisyr med håret och det är slitet i topparna. Imorgon ska jag ringa och kolla om det finns någon klipptid! Hoppas det finns tid redan imorgon.. Ska jag ha sådan tur? :)

Idag har jag suttit som ordförande på ett årsmöte. Jag blev även vald till revisor. Ska bli spännade, man lär sig alltid något nytt på att göra nya saker! :)

Här är två bilder till från plåtningen med bilarna på flygfältet



Foto. Andreas Reichenberg
Makeup: Vicky Le
Modell: Jag

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N

Vad är det för klubb? :D Jag skulle också behöva klippa mig. hehe. men men.

2010-02-17 @ 21:04:49
URL: http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0