Bio!

Det var en riktigt mysig ridtur idag i solen. Det var -14 grader men det känns som att man börjar vänja sig mer och mer med kylan. Izze var pigg och busig i vanlig ordning. Medryttaren till Lavendel (en häst i stallet) blev med på turen istället för E som fick förhinder. Innan vi skulle sitta upp på hästarna så skulle Lavendel gå förbi Izze. Izze blev sur för han tyckte hon gick för nära och la öronen bakåt, Lavendel i sin tur blev sur på Izze och sparkar med bakbenen efter honom. Hon träffar mig i ryggen men som tur är har jag min säkerhetsväst på mig så det dämpade sparken avsevärt! Det gick bra och jag skadade mig inte men det var ganska otäckt att bli sparkad i ryggen av en stor häst!  

Ikväll ska jag och E på bio. Vi ska se "Luftslottet som spränges". Vi har ju nyligen sett de andra två filmerna i triologi av Stieg Larssons böcker.

Håller tummarna för att filmen är bra! :)


Izze idag i hagen

Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Hehe Kul, du får skriva sen vad du tyckte om filmen =)

2010-01-04 @ 19:05:43
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0