Ridtur med Emma!

Solen lyser och det är kallt ute. Hur kallt är svårta att säga då min termometer sitter mitt i solen. Den visar 13,8 grader varmt just nu så man kan säga att solen värmer en hel del iaf. :)

Idag ska jag ut och rida med Emma. Vi tänkte rida mil-slingan men vi får se hur kallt det är.

Emma visade mig en bild som hon tog när vi fotade hästarna nu i veckan. Jag gillar den jättemycket! Jag har fått Emmas tillåtelse att visa den här.


Foto: Emma Bertilsson
Vita hästen: Pondus, Svarta hästen Izze, Människan: Jag

Jag gillar ångan som kommer ur Pondus näsborre! Jag älskar stämningen i bilden, det är ett sådant lugn över den.

Om jag inte skrivit det förr, så är det inte tillåtet att kopiera bilder från min blogg! Behöver egentligen inte ens skriva det då alla bilder är skyddade av Copyright-lagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0