Dagens plåtning!

Idag var det först planerat att jag skulle styla Sandra på en plåtning med Christers. Men Sandra fick förhinder så då tänkte vi att vi kunde plåta ihop istället, som vi pratat om att vi skulle göra länge nu.

Jag trixade ihop några outfits som jag hade hemma och åkte till Christers studio. Vi gick och lunchade på Pasha innan, på deras uteservering. De har så himla god lunchbuffé där! :) 

När jag fixade sminket hörde Sandra av sig och kunde hänga på. Så idag modellade både jag och Sandra och Christer plåtade.

Vi körde på två olika locations utomhus, en vid vatten och en med en massa sand. Kul var det och nu ska det bli spännande att se hur bilderna blir. Alltid lika spännande! :)

Här är lite BTS från idag:


Lite misslyckad ego-bild innan vi åkte från studion.


Location 1


Som tur var så var det inte så mkt folk där. Lite lustigt dock att några låg och solade toppless där, så vi var tvungna att ändra kameravinkel så vi inte fick med dem i bakgrunden ;) haha!

På en och annan bild fick vi med en simmande kille i bakgrunden. Christer får väl fixa bort honom i Photoshop! ;)




Location 2

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var hur kul som helst!

Hoppas på fler plåtningar, ev tillsammans? :)



Kram // sandra

2010-07-19 @ 13:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0