Dagens shopping!

Idag bar det av till Lager 157 i Hälleforsnäs för shopping. En mkt stor affär och jag hittade en hel del, men detta kom med hem:



- En svart v-ringad kofta i längre modell med trekvartsärm 150 kr,
- Grå luvtröja 150 kr,
- 5-pack svarta strumpor 50 kr,
- Silverhalsband m silverkula 70 kr,
- Svart oversize top 60 kr,
- Bruna Rayban-kopior 60 kr,
- Pärlörhängen 15 kr,
- Kornblå byxor, tight legginsmodell 50 kr,
- 2 olika bodybutter, mango och fikon o brunt socker 40 kr/st,
- Gråa stensvättade jeansleggings 100 kr.

Jag köpte även lite presenter till morsan och farsan, som jag hoppas de blir glada över :)

Mycket bra priser tyckte jag och kvalitén verkar var god också, så jag känner mig mkt nöjd med dagens inköp!

Har någon av er varit och shoppat på Lager 157?

Hiss eller diss av den affären?


Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

Åh, måste dit någon dag i veckan :)

Tycker att det är upp & ner där, ibland har de jättemycket, ibland hittar jag inget alls. Men i Gällstad är det större och bättre, det är ju första Lager 157 som öppnades!

2010-07-04 @ 10:44:01
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0