Fixa för ikväll!

Nu ska jag iväg och göra lite ärenden för ikväll. Min kompis Malin som jag umgicks mycket med när jag läste på univeristetet kommer hit och hälsar på kväll. Hon bor numer i Malmö så det är tyvärr sällan som vi ses. Men nu är hon hemma i Värmland och hälsar på. 

Det kommer förmodligen bli mycket snack och sedan utgång på något ställe med uteservering.

Idag är det inte sådär supervarmt så jag tänkte även åka förbi Izze och rida en sväng.

Ha en bra dag!

Kram på er!




Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Ann

Tack =)



Fototräffar är alltid roliga, synd att jag inte kan komma på denna =) Men har du vägarna förbi Sthlm så hojta till =)

2010-07-10 @ 15:49:34
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0