Ridtur i sanden!

Idag åkte jag och Viktoria upp till Åsen för att rida ut en sväng ihop. När vi åkte dit så regnade det, höll nästan på att få vattenplaning på motorvägen :(

När jag tagit Izze ur hagen och skulle sadla och tränsa så slutade det regna och sedan under dagen sprack det upp och blev riktigt soligt :)

Vi red en lite kortare tur idag då en av hästarna skulle iväg och få massage, men vi red en tur på sandvägarna under landningsbanorna vid flygplatsen. Dock är det mer träning än man kan tro att rida där då vissa sträckor är mjuk sand så de måste ta i lite och lufta på fötterna. 

Efter ridturen fick Izze massage och han stod och sov och tyckte det var hur skönt som helst.

Efter lunch hjälpte jag och Viktoria Ewas mamma att plocka av vinbär från buskarna.

Nu snart ska jag, Emma och Viktoria ner på stan på Rix fm festival och titta lite. Erik Grönwall, Eric Saade, Donkeyboy, Broken Door mfl. spelar. Jag tänkte ta med mig kameran får vi se om jag lyckas fånga dem på bild.




Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snälla rösta<3 (man kan rösta var 24 timma)

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=aCBjA0ARqOf0DOOlhtquKo1Us1xyVoftqeTodR7HfZHjnVIJCy2L#shoeGallery



(radera om du inte vill ha sånt här)

2010-07-22 @ 22:55:52
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0