En dag i stallet!

Idag har jag varit i stallet nästan hela dagen. Först fotade jag och Emma lite olika hästar i olika hagar. Sedan åkte jag och Viktoria och åt pizza innan vi åkte till Åsen och tittade till unghästarna.

När vi var hemma igen red jag och Izze ut en sväng och han var riktigt pigg idag. Buse! :) Vi red på grusvägarna då det var väldigt bra underlag nu när det har regnat en hel del. I skogen känns lite för kladdigt just nu.

När vi var klara i stallet gick vi in och tittade på fotbollsmatchen mellan USA och England.

Här är en av bilderna från idag i två versioner:




Foto: Jag

Vilken gillar ni mest? Färg eller svartvit?


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: Tack, kul att höra! Joline är så himla vacker!



Jag gillar den i färg mest, den svartvita va lite "platt".

2010-06-13 @ 12:26:28
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0