Kollodag 7!

Idag jobbade jag fm-pass och jag var den som fixade i köket bl a. Full rulle hela dagen för att hinna fixa allt och samtidigt hjälpa alla som behövde hjälp samt skjutsa och lämna personal i Vingåker. 

Vädret var kanon hela fm-passet men maten dock var ingen hit idag heller. På eftermiddagen tänkte jag lägga mig och sola men då blev det molnigt.

Nu på kvällen var vi 4 st tjejer som kollade på OZ avsnitt på min dator. Har aldrig sett serien förut men den var mkt bra, den kan jag rekomendera. Vi såg två avsnitt i kväll och det blir fler avsnitt andra kvällar.

Vi spelade även kort. Jag fick lära mig ett nytt kortspel som heter "Mulle" även kallat "Tjuven". Det var inte helt lätta regler i det kortspelet kan jag säga. Men skoj var det! :)

Någon av er som sett något OZ avsnitt? Vad tycker ni om serien?


Foto: Michaela Dahlström
Modell: Jag, juni -10



Kommentarer
Postat av: Linnéa

fin bild och bra blogg :)

2010-08-06 @ 22:14:08
URL: http://llineas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0