Sushi idag igen!

Idag var jag och Izze ute och red med Jessica på Bobby och Micke på Candy. Det var Candys första uteritt. Hon blev importerad till Sverige från Texas i USA för ca 3 månader sedan och hade bl a aldrig sett snö förut.

Jag måste säga att hon var hur cool som helst ute i skogen och på vägarna! :D Hon verkade tycka det var superkul men var ändå helt coolugn!

Vädret var kanon och det var en riktigt mysig tur! :)


Candy som sover i hagen, nyrullad och fin ;)

Efter stallet kände sig Viktoria sugen på sushi, idag med så jag är ju inte den som säger nej till sushi två dar på raken! :)


Sushi hemma hos mig, kladdig bild med det är gott med mkt soja! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0