Älgen i dimman!

På vägen hem från jobbet idag var det världens finaste solnedgång. Himlen var orange, rosa och lila och det var lila avlånga moln i olika former. Dimman hade lagt sig över landskapet och det var hur vackert som helst. På ett ställe längs vägen stod en stor älgtjur i dimman och man såg bara hans ståtliga siluett. I det läget hade jag bara velat tvärnita med bilen och stanna och ta kort.

Imorgon tänker jag ta med mig kameran i bilen och jag tänkte försöka ta någon bild. Jag samåker till jobbet så ni behöver inte vara orliga för att jag ska köra bil och fota samtidigt :)

Igår när Emma fotade Izze tog hon denna bild som jag gillar väldigt mycket!


Foto: Emma Bertilsson
Häst: Izze <3

Kommentarer
Postat av: Baso

svar: det tar jag som en komplimang eftersom det är en bild på mig :P så tack :D

2010-11-02 @ 09:47:53
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

sv: tack så jättemycket! :D

2010-11-02 @ 11:05:16
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0