Duktig pålle!

Idag red jag ett dressyrpass på Izze i paddocken. Han gick kanonfint från början. Vi körde förvändsluta på volten i båda varven, ryggningar och ställa och böja åt båda håll. Han blir rikigt lösgjord när man gör de övningarna. Dessa övningar har jag fått från Per, tränaren som jag rider för ibland. Jättebra övningar för Izze.

Vi tränade bara i skritt och trav idag för jag tyckte paddocken var lite hård under det översta lagret som tinat lite.

Nu blir det att fixa det sista inför morgondagens delatagande som statist i en musikvideo. Det ska vara journalister på plats och skriva om inspelningen så det kan bli lite spännande :)

Ha en trevlig kväll!




Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Neha

Snygga bilder:D



Tack=)

2010-11-13 @ 13:33:49
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Madde

SV:Tack så mycket:) Min favorit också:)

2010-11-13 @ 17:39:21
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0