Vår!

Idag känns det verkligen i luften att våren är här på riktigt! Jag vill ut och fota en massa, och det kommer det bli framåt helgen om inte tidigare.

Full rulle på jobbet hela dagen och nu har jag hållt på och fixat med bilderna som jag tog i helgen på Sandras gravidmage. Zipfilen vill inte bli uppladdad så jag får sitta och ladda upp alla bilder för hand. Mindre kul när det är 200 bilder men nu har jag iaf överfört mer än hälften.

När Sandra valt bilder kommer jag att visa er någon av mina favoriter här i bloggen, håll utkik!

Nu får det var bra med fixande vid datorn för idag, nu blir det stallet och rida på pållen :)

Ha en bra kväll!

Kram på er!


Foto: Jag
Motiv: Mitt köksfönster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0