Äggskal o beige!

Idag var jag och valde tapeter till nya lgh. Det blev väldigt neutrala och enfärgade tapeter. De i vargdags rummet fick bli äggskalsvita och de i hallen ljust beige.

Jag och Viktoria var även och åt mat på Bergvik och sedan åkte vi till Ikea. Jag köpte bl a en svart lurvig matta och ett nytt större vardagsrumsbord samt lite annat smått och gott.

Hoppas nu bara att de kommer att tapetsera och måla om i lägenheten innan jag ska flytta. Ska ringa och kolla läget imorgon.

Efter Ikea blev det även en fika :) Nu ska jag krypa ner i sängen, har varit väldigt trött hela em idag.




Foto: Jag

Jag älskar solnedgångar och soluppgångar! Märks det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0