Dålig uppdatering!

Senaste dagarna har det varit full gång. I torsdags var jag i Stockholm med jobbet på en utbildningsdag. Väldigt många intressanta föreläsare var det så det var mycket givande.

Igår red jag på Izze i djupsnön i paddocken och han var till en början ganska het men lugnade sig sen och blev avslappnad och fin. Tog även ett varv i skritt på gärdet i den djupa snön. Bra träning då han fick lyfta på fötterna och jobba med ryggen.

Idag blev det sovmorgon och en riktigt mysig frukost. Gröt, yoghurt, kaffe, rostmacka, ägg mm. Gött, nu står man sig många timmar :)

I helgen är det ju svenska rallyt här i Karlstad så jag bjuder på en bild med lite schyssta bilar :)


Foto: Andreas Reichenberg
Modell: Jag och Sofie Hurtig
Makeup: Vicky Le


Kommentarer
Postat av: Anders

och schyssta brudar :-)



Fast de där bilarna skulle inte klara Svenska rallyt... haha

2011-02-12 @ 12:23:30
Postat av: Anonym

Fin bild!

2011-02-12 @ 13:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0