Vintrig dag i stallet!

Ikväll var jag och red på Izze. Vi tränade dressyr i paddocken  och det var tre till ekipage till som var där och tränade.

För att vara ganska många i paddocken så gick det hyffsat bra idag och han kändes avslappnad och fin stundtals. Han taggar lätt i gång av att andra hästar travar och galopperar förbi honom.

Vi tränade vidare på att galloppera med lösa tyglar och det gick riktigt bra. Han laddade iväg ett par ggr men låg var lugnt och fint stundtals så det får jag vara nöjd med :)

Här är några bilder från stallet i lördags då det var ett härligt vinterväder!









Foto: jag

Kommentarer
Postat av: D A H L È N

den näst sista bilden gillade verkligen jag! :D

2011-02-16 @ 16:24:42
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0