Penicilin was the shit!

Nu gör äntligen inte min mun lika ont längre. Det enda som hjälpte på riktigt var penicillin. Jag har haft en kind formad som en boll ett par dagar men nu börjar svullnaden lägga sig äntligen! :)

När jag kom hem lagade jag en riktigt god pasta carbonara. En mkt god sak att ha i är feta ost som man köper i ett tetrapack av märket Apetina. Den är hur god som helst då den är mkt krämigare än vanlig fetaost. Det får ni testa i något mat eller sallad.



Foto: Emma Bertilsson
Modell: Jag

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv:Tack så mycket:) Hade turen att hinna ta några kort innan den försvann bakom skogen:)



Fina bilderna blev:)

2011-01-21 @ 07:16:16
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0