Nya bilder!

Idag blev Izze skodd och sedan tog vi oss ett dressyrpass i paddocken innan vi red tillbaka till sommarbeteshagen.

Han har varit så snäll senaste gångerna som jag ska göra i ordning honom för ridning vid sommarhagen. Jag har haft honom ståendes med grimskaftet hängande kring halsen och han har stått snällt och stilla medans jag fixar. Min duktiga pålle! :)

Igår fick jag ett erbjudande om ett modelljobb som verkar mycket intressant! Hur kul som helst att bli tillfrågad men vad det är för jobb kan jag inte avslöja i nuläget :)




Foto: Mikael Sundberg
Makeup: Lisa E
Modell: Jag

Kommentarer
Postat av: EmmaL

åh! Jag vill sminka dig...!!

2011-06-02 @ 17:05:47
URL: http://www.04-14.be
Postat av: EmmaL

Har haft en ide länge.

Att ha halva ansiktet SMINKAT och andra halvan inte alls..

Kanske låter troligt, jag tror det skulle bli coolt dock :]

2011-06-02 @ 22:01:00
URL: http://Www.05-14.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0