Trevlig midsommar!

Igår var vi och firade midsommar med goda vänner. Sill och färskpotatis till förrätt och sedan grillat. Vi slog alla rekord på att inte få igång grillen. Vi gjorde enligt konstens alla regler och som vi alltid brukar göra för att få igång grillen men den ville inte ta sig. Måste ha varit något konstigt med briketterna. De ville verkligen inte ta sig.

Vi fick till slut fart på grillen och maten blev mkt god.

Vi körde kubb mellan huvudrätten och efterätten, och jag kan säga att jag slog rekord i att vara så jävla nära kubbarna men inte få ner dem.

Till efterrätt blev det jordgubbar, melon, glass och chockladsås. Mycket mumsigt! :)

Tack till er som var med som gjorde kvällen mkt trevlig och mysig!

Nu bär det strax iväg till Trossnäs för att titta på fälttävlan, idag är det terrängmomentet. Igår var vi där och såg dressyren och hoppningen. Kameran åker självklart med så ev får ni se lite fälttävlans bilder sen.



Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 12:23:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0