Flyttstädning!

Idag har morsan och farsan hjälpt mig att flyttstäda ur min gamla lgh. Jag ska strax åka dit och hjälpa till med det sista, ska bara dricka ur mitt kaffe.

Någon dag denna vecka planerar jag att klippa Izze. Det börjar bli jobbigt med den där långa pälsen nu. Jag ska även skicka in ett manprov på honom för att se om han har någon brist på mineraler. Ska bli intressant att se resultatet av det.

Ha en trevlig kväll!


Här kommer två till bilder från lördagens plåtning:


Foto: Jag
Modell: Hannes Husberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra GJORT!!! :D Verkligen snygga bilder!

2011-03-03 @ 18:29:02
Postat av: Linna

Jag tänkte först kommentera och skriva nånting om flyttstädning. men jag kom på andra tankar när jag såg dina bilder. Väldigt fina verkligen

2011-04-12 @ 16:09:37
URL: http://flyttstad-norrkoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0