Tandläkaren igen!

Idag var jag tvungen att åka tidigare från jobbet för att åka akut till tandläkaren igen. Morsan och farsan fick komma och hämta mig på jobbet och köra mig till tandläkaren.

Min nerv under min tand som jag borrat bort nerven i vill inte lugna sig. Den hade varit bra i någon vecka och några dagar, innan det var den bra helt var tredje dag ungefär, så jag trodde den var på bättringsvägen.

I lördags natt började jag få ont igen och sedan har det bara blivit värre. Hoppas nu iaf att den blir bättre efter tandläkarbesöket idag.

För att lätta upp stämningen lite här i bloggen visar jag er lite bilder på sötaste shettlandsponnyn Rocky.







Foto: Jag
Ponny: Rocky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0